بخشش اضافه خدمت مشمولان غايب

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بخشش اضافه خدمت مشمولان غايب

 

مشمولان غايبي كه تا ۲۲ بهمن امسال براي خدمت سربازي مراجعه كنند، اضافه خدمتشان بخشيده مي‌شود.


سازمان وظيفه عمومي ناجا اعلام كرد: به مناسبت عيد غدير خم اضافه خدمت سه تا شش ماهه مشموليني كه در حال خدمت هستند يا تا بيست و دوم بهمن ماه 93 خود را معرفي مي‌كنند به طور كامل بخشيده شده است كه ملاك محاسبه اين بخشش اضافه خدمت تاريخ ثبت درخواست اعزام به خدمت مشمولان تا تاريخ بيست و دوم بهمن ماه 93 مي‌باشد. 

بخشش اضافه خدمت صرفاً مربوط به اضافه خدمت سنواتي و دفترچه‌اي است كه به علت عدم معرفي به موقع از سوي وظيفه عمومي اعمال مي‌شود.  لازم به ذكر است، بخشش غيبت‌هاي حين خدمت برابر مقررات آيين‌نامه انضباطي است و در اختيار فرماندهان سازمان مربوط است. 

بعد از اين مهلت اعلام شده، با مشمولان غايب و كساني كه اين افراد را به كار مي‌گيرند در چارچوب قانون برخورد جدي صورت مي‌گيرد، به طوري كه به كارگيرندگان سربازان غايب به ازاي هر سرباز، هزينه سالانه يك سرباز و به ازاي به كارگيري دو سرباز و بيشتر بايد هزينه سالانه سه سرباز را پرداخت كنند و با مشمولان غايب نيز برخورد قانوني از جمله دستگيري و... خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:بخشش اضافه خدمت مشمولان غايب ، اضافه خدمت, ] [ 22:57 ] [ علیرضا ]
[ ]